Pages

Sabtu, 16 Oktober 2010

raya di bulan Zulkaedah

Alhamdulillah.jangan terperanjat gua ucap tahmid.gua Islam tau!bagi rakyat jelata Kelantan Darul Naim kali ini kami semua beraya lagi di bulan Zulkaedah.tak cukup raya di bulan Syawal,beraya lagi di & Zulkaedah.raya ape yang gua maksudkan.nah raya ini.

ehh silap.ni bukan ke pasukan yang kena belasah tadi.takpelah abaikan

ehh tadi bukan ke bendera merah puteh yang menang?kali pertama Paul Si Sotong salah ramal.ye memang gua bongkak dan takabbur malam ni.pasukan gua menang,jadi gua punya sukalah

ya,inilah maksud gua.kemenangan Kelantan ke atas pasukan 'pembunuh' yang selalu buat buat gua cuak selama 90 minit permainan sebenar.errr silap,minit ke 80 gua dah tak cuak.gua dah boleh hidu kemenangan.tak sia-sia Fasha Sandha sokong Kelantan.

memang Holigan.go more Kelate go more.

Tiada ulasan: