Pages

Ahad, 7 November 2010

Hanis Zalikha

pertama sekali gua nak mintak maaf dan meminta izin untuk si empunya nama di atas kerana gua meng'upload gambar saudari tanpa kebenaran.tapi gua MESTI upload jugak.ecehcehceh.ayat sopan gitu gua kasi baik punya.

sedang gua menjelma diri di muka buku,maka gua terpandang sudut di sebelah kanan,rupa seorang gadis yang bernama Hanis Zalikha,tanpa gua berfikir panjang kerana di bawah separa sedar di cucuk ke dalam salur otak gua dengan keayuan dan kecantikan gadis ini.kahkah.

gua kelik je namanya,terus nampak butang "SUKA".siapa gadis ni sampai buat page macam artis?nak kata lawa,memang lawa.tengok punya tengok,nah hambek!30k peminat-peminat si gadis dari Shah Alam ini.tanpa berfikir panjang,gua tekan juga butang "SUKA".sedangkan NAJIB dan kroni-kroninya gua tak pernah tekan butang "SUKA" tapi bagi gadis ini,that not a big deal tu click on "LIKE" button.kahkah.terer tak gua cakam omputih?

almaklumlah gua memang buta hiburan dan kurang peka dengan keadaan sekeliling,maka terpaksa gua search dekat Yahoo tentang gadis ini.maka tahulah gua dia 2nd runner up untuk program Malaysian Top Model musim pertama.paling penting,menepati ciri-ciri untuk menjadi awek gua bila dia umur sebaya dengan gua.kalau lawa macam mana sekalipun,kalau umur dah lebih dari gua,memang tak dapat la jepp gua nak tackel sampai kena kad kuning atau merah.kahkah.

lawakan?boleh sy muat turun gambar saudari di blog saya?gua yakin dengan hati nurani yang jawapannya "boleh abang".kahkah

5 ulasan:

admin berkata...

sapo nih??? playboy sunguh mu pih... ish2

muyukerukatika berkata...

mak aihhh

apis judin berkata...

ni aku jupo kat FB.
dio model gilo.playboy babi apo nyo.
jgn rebo sini.
jatuh reputasi haha

Misz-ella berkata...

dik, kalo mintak prmission dulu lagi baik. Lagi gmbr hanis ada di blog akak.

http://misz-ella.blogspot.com

apis judin berkata...

mintak permission kenapa ye?
sedikit kekeliruan.
sy ambik gambar tu dari FB hans zalikha sendiri.