Pages

Selasa, 30 November 2010

edisi meng'ayam'kan bintang

menyesal pula pada post yang sebelum ini gua mengagungkan pasukan baru nak 'naik' sehinggakan terlintas nawaitu gua untuk menyingkirkan salah satu pasukan peberet di tangga ke 3 dalam senarai pasukan kegemaran.mungkin tersentak dengan keputusan gua tersebut,pasukan di tangga ke 3 membantai lawan dengan rakus sekali tanpa belas ihsan dan belas kasihan.MU membakar Blackburn dengan 7-1 manakala Barsilona memukul barisan baru nak naik Real Madrid 5-0.maaafkan khliaf gua wahai pasukan di tangga ke 3.

gua tak nak cerita perlawanan Manchester United,gua nak cakap dan bagi sedikit kesimpulan game Barsilona melawan Real.tak 'real' langsung gua tengok perlawanan tadi.seakan-akan gua tengah main FIFA2020 yang mempunyai grafik dan soud yang berkualiti.mana taknya,kebanyakan hantaran bola tepat,permainan kemas teratur seperti buku-buku yang diatur di atas rak perpeustakaan dunia.ok yang gua maksdukan permainan pasukan Barsilona,bukannya pasukan yang gua malas sebut nama mereka sekali lagi ini

 
kesimpulannya mereka adalah

Tiada ulasan: