Pages

Khamis, 25 November 2010

i love u Wanita Pertama

bukan Rosmah Mansor,bukan juga Siti Hasmah.wanita pertama yang gua maksudkan adalah ibu gua.dia adalah wanita pertama dalam hidup gua.sengaja gua tidak menyiarkan namanya kerana atas permintaan ibu gua yang tak mahu 'publisiti' katanya.kihkih.


25 November.sempat gua lukis lukisan tidak seberapa ini dengan arang majlis pembakaran daging korban bersama sanak saudara di hari raya yang lepas.lukisan ni gua bukan nak cerita kencang,gua lukis sambil gua makan ayam kentucky je.terer tak terer,gebang tak gebang,yang penting untuk mu ibu,anakanda ingin mengucapkan selamat hari ulang tahu yang ke (masih muda).kan ibu pakai Safi Rania Gold.mestilah awet muda.ada reunion ke?kahkah.semoga Tuhan merahmati ibu dan sempat bergelar Hajjah bersama ayahnda.terima kasih mengandungkan anakanda selama 9 bulan dan terima kasih selalu masak makanan yang dia tolok banding kelazatannya.

2 ulasan: