Pages

Isnin, 1 November 2010

sekitar Piala HM Malaya

jangan terkejut dengan tajuk blog gua.itu nama lama bagi Piala Malaysia.seperti sedia maklum edisi ke 84 telah menjadi milik kelantan.gua ada sedikit sebanyak cenderaMATA untuk lu semua cuci mata.

betul-betul Hooligan.macam omputih dah main conteng-conteng tubuh.yeahhh!

 takbir.mungkin itu kata-kata si Joker itu


 orang muda juga boleh menyokong PAS.PAS untuk semua.


 turun LRT je mesti sume pakai baju merah.penjualan tiket Rapid KL diakatan meningkat disebabkan fenomena lautan MERAH oleh tentera MERAH


 Mr.Amerika pegi tengok bola bawak kayu besbol.AMARIKA!


 skuad palunan gendang sentiasa ada dimana sahaja pasukan RED WARRIORS beraksi.dum dum dum dum GOL.dum dum dum dum GOL.


 diberitakan si suami menangis kerana dianjeng oleh si isteri kaw-kaw.si isteri balas dendam anjengan musim lepas


 anak muda bermotosikal menyambut kepulangan wira merah Kelantan di Gua Musang.1/11/10


 macam mana fan yang 'tak ganas' ni boleh berlari sampai memijak padang?FRU tengok je?kalau Kelantan bua camtu gua percaya mereka akan dicerca dan mungkin akan direjam sampai mati


 hasil tohmahan media,khianatan FAM,cemuhan orang-orang negeri yang membenci Kelantan.JUARA EDISI KE 84


 pemain ke 12.sokong bijok,jadi bijok,kito meme bijok.lu semua memang penyokong yang TEGAR


destinasi pertama.jajahan pertama.di sempadan Kelantan,Pahang.di Gua Musang.dijangka tiba di Kota Bharu sekitar jam 6.30 petang

Tiada ulasan: