Pages

Khamis, 6 Mei 2010

Abramovic kaya;Chelsea bahagia

  • lelaki Russia ini yang dulunya dari keluarga miskin mempunyai tuah yang amat baik sehingga menjadi top 10 orang terkaya di dunia.
  • gua tak minat nak cerita pasal dia,sebab semenjak dia kaya,dia tak penah hulur seribu dua kat gua.pandang gua pun tak.dulu selalu je datang umah gua nak pinjam beras.
  • gua nak cerita pasal pelaburan lelaki Russia ini kat kelab EPLnya Chelsuck.
  • memandangkan musim perpindahan pemain akan dibuka,pelbagai spekulasi kita dapat dengar dan gua amat berminat bila musim perpindahan pemain.
  • terbaru Chelsuck dikatan membida Fenando Torres dan Steven Gerard.


  • Fernando Torres tampak bakal muncul pemain paling termahal di Britain selepas Chelsea membuat tawaran £70 juta (RM385 juta) untuk memancing penyerang antarabangsa Sepanyol yang disebut antara bintang baru di Piala Dunia 2010.
  • patutlah si Gerard passing bola kat Drogba itu hari.rupanya dia nak main Chelsea.pandai sungguh binawe itu.honestly gua walaupun peminat MU tapi gua minat mamat 2 orang ni.cukup prolifik dan berbahaya.
  • gambar kat belakang pula si Paul Scholes an?ayam tua MU tapi cukup berjasa.
  • mak dia gitau gua,dia dah nak bersara hujung musim ni,tapi Ferguson suruh hold dulu kerana MU masih perlukan dia.
  • gua rasa Ferguson nak bodek dia je tu.si Scholes pulak nak orang pujuk-pujuk.cam pompwan

Tiada ulasan: