Pages

Isnin, 10 Mei 2010

aktiviti

dewasa ini hari-hari adalah cuti umum bagi gua.sudah seminggu berada di kampung halaman tapi masih ada sesuatu yang gembirakan hati.lebih tepat lagi yang buat gua berpuas hati.hari-hari gua akan bangun seawal 10 pagi atau 9 pagi sambung tido selepas subuh.awal ke?then gua akan pegi pekena breakfast nasib bungkus dengan telur masak separuh 2 biji yang gua amat rindu semasa jauh di negeri orang.king sekali!kihkih.then gua akan melepak di rumah atau meronda-ronda dengan kawan-kawan amek ukuran jalanraya di Kelantan.
petang kul 6 gua turun beraksi di padang yang buat gua rasa macam badut sebab gua tak de bakat sebagai pengganti Mokhtar Dahari.malam nye gua akan lepak lagi dan lagi sampai lebam.

apa yang gua tunggu sebenarnya?gua rasa maybe suasana cuti masih tak meriah sebab ramai lagi geng-geng gua yang tak balik bercuti.masih tekun membaca dan menulis di pusat pengajian.match futsal baru sekali je gua join.i need more.gua hope sangat gua akan enjoy sampai kena stroke cuti ni sebab sebagai revenge hati gua yang gundah masa di negeri orang asyik pikir je nak balik kampung

Tiada ulasan: