Pages

Isnin, 17 Mei 2010

NEW BORN

ok tanggal 17.5.2010 pukul 12 tengahari gua dapat sms dari teman kesayangan gua,dan tanpa tulisan panjang dia just anta gambar 1 lagi makhluk Tuhan yang baru dilahirkan ke Bumi .comel sungguh buat gua terus bangun dan try kol Pak Kadi untuk tanya pasal kawin.kihkih ni gua tipu.

ok yang sebetulnya,approximately 4 pagi hari isnin 17.05.2010 selepas game Barca semalam lahirlah seorang bayi perempuan seberat 3.8kg di hospital an-Nur Bangi gua rasa.wahh bertambah anak buah lu ek.buat gua jeles.tak de apa yang gua mampu cakap selain turut hepi dan syukur sebab semua selamat,bertambah seorang lagi anak kelantan,bertambah seorang lagi anak Malaysia,bertambah seorang lagi populasi di dunia.

so bagi gua,bagi teman gua,dan bagi pengikut blog gua,setiap tahun tanggal 17.05 kita kena wish kat NEW BORN baby ni ok.gua nak lantik dia sebagai duta blog gua boleh?kihkih.Tahniah dan semoga mejadi insan yang cemerlang,gemilang dan terbilang.macam Dr.M tak gua?

Tiada ulasan: