Pages

Selasa, 11 Mei 2010

salem,SLAM,salim,slim

futsal untuk kali ke 2 dalam cuti.credit to my fren Syahrul Nizam dan Nik Afiq.Pakatan Bermuda.sambil balik gua hisap rokok salem sambil layan lagu SLAM yang keudara di radio sambil teringat kepada salim yang sudah slim.kihkhi tak-tak itu hanya rekaan.gua nak cerita lagu SLAM gerimis mengandung yang buat hati gua nak tangkap leleh.teringat kat sahabat gua.

bukan sekejap dengan mu.
bukan mainan hasrat ku.
engkau pun tahu niat ku.
tulus dan suci.
senang benar kau ucapkan.
kau anggap itu suratan.
sikit pun riak wajahmu.
tiada terkilan.
hanya aku.
separuh nyawa.
menahan sebak di dada.
sedangkan kau bersahaja.
berlalu tanpa kata.
terasa diri amat terhina kau lakukan.

kihkih jiwang berklorin gila.tapi gua respect la karya Slam tu.tak kira kita genre apa,hormatlah karya-karya agung band atau individu itu.bukan senang nak cipta lagu dan di tokok tambah dengan melodi.tapi bukan itu motif gua.gua nak cakap sal lagu tu.sebijik kena kat batang berjuntai hidung sahabat gua.aduhh hancur.gua bersimpati.tapi gua konfius,gua ke sahabat gua?nak cakap gua segan pulak.ye la sahabat gua la senang

Tiada ulasan: