Pages

Selasa, 18 Mei 2010

animal!

animal!binatang!nate ni!amarah betol gua.gua suruh potong sikit di buat nye patern seorang askar.gara-gara semasa dia jalankan tugas berkumandang lagu Hujan-Dugaannya.cilakak!gua terus terasa nak pegi celorengkan muka gua sambil pegang senapang kayu gua main tembak-tembak dengan member gua yang bertindak sebagai komunis.gua geram betol rambut gua pendek gila.mak gua pulak memuji sambil sinis sebab gua tak pernah berambut pendek sebegini.gua takut orang kata gua suka makan Maggi special mak gua sehinggakan rambut gua sudah tiada di telan penyakit.

silap gua yang nak berfesyen rambut memandangkan arwah rambut gua yang sebelum ini buat gua kelihatan seperti kusut masai walhal gua dah mandi 4 kali sehari,siap mandi di air terjun lagi.cilakak.kali ni tak de gambar sebab kamera rosak.gua bajet lu orang sume nak tengok rambut baru gua.kihkih.gua nak marah si barber tu tak sampai ati a.k.a takut.ditusuknya mata gua dengan gunting tak ke naya.gua dah la bujang.perghh tak mahu gua dipanggil OKU.tapi nasi baik mata.kalau dia gunting kepala gua?baik gua pergi berJIHAD di tanah suci Palestin melawan Israel Laknatullah.perghh kiri kanan kiri,kiri kanan kiri

Tiada ulasan: