Pages

Rabu, 19 Mei 2010

gudluck kemudian gelak

ada segelintir je pelajar sekarang yang sudah merdeka dari menjadi hamba abdi kepada kertas peperiksaan.termasuk gua,dan budak-budak IPT yang lain.bukan gua nak cakap gua budak IPT ye.tapi ada yang belum lagi ambik final exam.contohnya budak maktab perguruan.gua ada ramai kawan-kawan yang dari maktab perguruan jadi,gua terpanggil untuk mengucapkan sesuatu kepada mereka.percakapan adalah doa,walaupun gua kadang-kadang cakap bukan-bukan tapi dalam hati gua masih lagi ada taman permainan.

kepada semua budak maktab pergururan atau sesiapa saja yang akan menduduki peperiksaan akhir tahun sekolah korang,terutamanya Warga Pendidik 'B',gua nak ucap ALL THE BEST,DO THE BEST,BE THE BEST,GUDLUCK,MAY GOD BLESS YOU.apa yang penting?kerjasama?tak salah.kali ini try lah lu sume berfikiran matang.yang penting adalah PEN,PEMADAM,IC,ID,PEMBARIS.

haa?pembaris?buat gua rasa nak sebut Warga Pendidk 'B'.ucapan itu untuk lu jugak.gua bukan tak nak bagi sokongan menerusi hubungan percakapan lisan,tapi gua takut lu tak suka gua lisan dengan lu.lu garang.

Tiada ulasan: