Pages

Isnin, 17 Mei 2010

rumusan

ok tak nak tulis panjang sebab di dorong oleh rasa ingin menyedut seberapa banyak yang boleh nikotin dan tar dari Marlboro.rumusan sukan semenjak dua dan tiga menjak sekarang.banayk yang dah habis dan dah pulang ke tanah air masing-masing.

  • Chelsea juara Barclays Premier League
  • Barcelona juara Liga BBVA
  • Bayern Munich juara Liga Jerman
  • Inter Milan juara Liga Itali
  • Bayern dan Inter akan berentap untuk penentuan juara Piala Eropah.
  • Kedua-dua pasukan mampu melakukan treble macam MU lakukan last 2 season sebab Inter dan Bayern dah menang 2 piala di kampung halaman mereka.

  • Hoki pula,Piala Sultan Azlan Shah
  • Pertama kali ada johan bersama.macam main bola masa kecik-kecik guna gol buluh.
  • Johan dapat kat pasukan yang mempunyai warna kulit yang berbeza iaitu India dan Korea Selatan
  • Malaysia sekadar tempat keempat di belakang Australia,namun prestasi Malaysia dipuji dengan membelasah johan kejohanan itu,India 5-2 dan mencatatkan keputusan seri dengan 1 lagi johan iaitu Korea Selatan.

  • Badminton Piala Thomas.Malaysia gagal nak ulangi sejarah tahun 1992 sekalipun beraksi di hadapan ribuan penyokong setia
  • Malaysia sekadar di tempat ketiga bersama pasukan yangmeningkat naik Jepun
  • Juara bertahan China masih mengekalkan Piala Thomas sebagai hak milik mereka bagai pila itu dibeli dengan duit bapak dieorang.
  • China terlalu ampuh,angkuh,angkut,angpau untuk dikalahkan.China pada peringkat suku akhir telah menewaskan Korea Selatan manakala di peringkat separuh akhir mengalahkan Malaysia.di peringkat akhir,Indonesia gagal menyekat kemaraan tentera China yang bersenjatakan raket mereka.
kebanyakan liga bola sepak di dunia telah melabuhkan tirai bagi mengharungi Piala Dunia pada 11 Jun hingga 11 Julai.tapi piala Malaysia belum lagi tamat dan masih lagi separuh jalan.kihkih.dan bila Piala Dunia bermula,gua berani taruh potong kuku jari gua yang Malaysia dan kerajaan-kerajaannya akan menetapkan target untuk Malaysia melangkah ke Piala Dunia.tapi gua rasa time tu dieorang sume pun dah tak da.dah pegi mengadap Tuan empunya Negara Semesta.dan selepas Piala Dunia juga,mesti rancak dengan proses perniagaan manusia.yang gua kata perniagaan manusia apabila proses perpindahan palyer bola sepak dari 1 kelab ke kelab yang lain.harga jangan cerita pulak berapa.

ok sebelum lupa dan tanpa gua kecut perut,gua nak sampaikan informasi kepada pembaca blog gua yang tak berapa ramai tentang kerajaan Islam 1 Malaysia.untuk menaikkan mutu bola sepak di Malaysia,kerajaan 1 Malaysia telah meluluskan lesen perjudian sempena musim World Cup.lagi ramai bookie-bookie judi yang bakal dilahirkan.gua tak nak komen pape.just bagitahu.sape-sape nak komen silakan.tapi gua rasa 1 effort yang baik.1 Malaysia 1 Amno kubur lain-lain.kihkih

2 ulasan:

It's her blog. berkata...

ayat fes tak seronok nk bce.

apis judin berkata...

koya semata2 kihkih