Pages

Isnin, 17 Mei 2010

di TAG a.k.a ragging

setlah gua di tag,gua terus jawab soalan budak ini.if gua tak jawab,gua kena marah.sape lagi individu ini kalu bukan si adik Ain Nabila yang gangster.

1. adakah anda rasa anda hot?
- ouwhh HOT.cuaca sekarang memang HOT membuatkan gua rasa HOT


2. update wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang?
- zero.hitam only.

3. cerita pasal gambar ni?
- takde pape sebab gua guna Microsoft cetak rompak trus kena block.and wallpaper gua kosong,hitam kihkih


4. kali terakhir makan pizza?
- bulan lepas.tu pun gua beli pizza tiruan kat pasar malam


5. lagu terakhir anda dengar?
- c'mere by Interpol


6. apa yang ada buat selain selesaikan tag ini?
- gua akan ke cc melayan kerenah kawan gua yang berani cabar gua nak lawan FiFA lepas tu beraksi di padang


7. selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama ape?
- penpes a.k.a Sergio Ramos yang pakai adidas kihkih


8. tag lagi 5 orang yang nak kena tag?
- ain nabila  (boleh ke tag balik?)
- liyanadiba
- pijah
- chelah
- sesiapa yang baca ni


9. siapa orang no 1 kepada anda?
- gangster kg gua merangkap adik gua yang poyo


10. katakan sesuatu kepada orang no 5?
- jangan lupa solat kihkih


11. no 3 ada hubungan siapa?
- ops. saya gua tak tahu.tapi gua rasa dia dah pandai kapel skang kihkih


12. bagaimana dengan orang no 2?
- ouwh bakal doktor.teramat berubah.awek gua ketika belum baligh


13. kata kata cinta kepada orang no 4?
- jaga pesa molek.saing aku tu kihkih


14. berikan 5 fakta yang anda tahu mengenai orang yang anda tag:

orang no 1:
- junior gua
- sedikit hyper aktif
- ayu n sopan
- poyo
- suka naik moto


orang no 2:
- awek gua ketika kechil
- bakal doktor
- pandai dan baik dan sopan dan comey
- satu kampung
- orang Mesir


orang no 3:
- calssmate dulu
- po pet pot pet
- baik dan peramah
- bakal cikgu
- adik seh


orang no 4:
- classmate dulu
- periang
- talkative
- big family
- empunya alberto defaisalo


orang no 5:
- koncu-koncu
- anak buah
- anak tiri
- sahabat
- stalker

Tiada ulasan: