Pages

Isnin, 3 Mei 2010

black lori yellow lori

  • tajuk tiada kena mengena dengan post ini.yang gua nak cakap sori je kerana lama tak mengarang blog.kalau ini subjek untuk final exam,gua konfem gua fail.
  • oh ya ini post terbaru selepas gua tersedar dari koma.
  • koma maksud gua di sini adalah koma dari tanggungjawab.
  • memang benar kata member gua.nak buat blog at the awal2 je kita bersemangat lepas tu kita lupa memberi nafkah kat blog kita sehingga ketandusan post2 baru.gua bukan ape,gua just malas nak mengarang walaupun hidup gua penuh dengan cerita khayalan komik2 budak2 yang seronok untuk dikarang.
  • gua hope ini jadi titik tolak kepada gua nak kembali berblog.kihkih
  • gua da matang malas nak tulis panjang2.gua akan cerita skit2 apa yang gua ingat yg past tense (benda yang dah berlalu) kihkih.

Tiada ulasan: