Pages

Selasa, 11 Mei 2010

ghairah




act gua tak berapa berminat nak cakap pasal bola semenjak dua menjak dan bermenjak-menjak.semalam adalah last game untuk Barclays Premier League.bagi peminat dan kaki bola post ini bukan ditujukan untuk anda semua sebab gua tahu korang dah sedia maklum dan cukup arif pasal dunia bola yang ditendang ni.gua juga benci tengok gambar kat atas tu tapi gua upload jugak sebab gua kesian.bukan selalu pasukan otak 'blue' yang di ketuai oleh si perogol bini orang menang.dah 2 musim dieorang cuba dan cuba tahun ni baru dapat.pasukan setan bagi chance je sebab nak persetankan pasukan itu.tapi tu pun beza 1 point je.menganjing nyahhh.Liga Itali dan Liga Spain masih dalam perlumbaan dan masih sengit.BPL sudah abis.so malam minggu gua dan kawan-kawan agaklah lapang.konklusi untuk BPL season ni gua ley sebut

  • BPL ada champions baru Chelsuck.
  • MU tempat kedua diikuti Arsengal dan Spurs.
  • Spurs?ye Spurs.dieorang dapat tempat keempat dan merampas slot ke Champions League dari Liverfool.
  • Liverfool main Liga Maggi next season bersama Manchester Siti.
  • Portsemut,Burnley dan Hull terkeluar dari BPL dan akan turut darjat bermain di Liga Divisyen 1

Tiada ulasan: