Pages

Khamis, 20 Mei 2010

villa dan barca


David Villa.ye kenapa?saje gua nak letak gambar dia.dia dulu jiran gua.selalu kena buli ngan gua.bila main bola je mesti balik umah nangis sebab dia kena rembat bola ngan gua.dia dulu keeper.gua pulak striker.dah hari-hari nangis dan di buli dia terus blah dari kampung dan hijrah ke Sepanyol,kampung datuk gua.dah lama gua tak dngar cerita dia tiba-tiba gua dapat tahu dia dah terer.mesti dia curi skill gua sebagai striker sebab dia dah jadi top striker dan menjadi rebutan para juru'letih' untuk menjadi pemain dieorang.

kat atas dia pakai jersi Valencia kan?ok abaikan sebab gua dah kol mak dia tadi,mak dia cakap dia dah sign kontrak dengan kelab baru.bukan Kelab Disney Malaysia tetap dengan kelab yang terkenal denag stadium Nou Camp.hell yeah Barcelona.harganya tak mahal lebih kurang 40 juta euro.sama mahal dengan 40 biji kereta Kancil.seorang lagi pemain Sepanyol yang cuba di beli oleh Barcellona dengan harga 30 biji kereta Viva iaitu kapten Arsenal,Cesc Febregas

Tiada ulasan: