Pages

Khamis, 6 Mei 2010

Noel Gallagher 'admire' Tevez

  • kalau Carlos Tevez,penyerang Manchester City bace post aku ni mesti dia semangat nak lawan Spurs awal pagi ni.
  • dikala suri rumah sibuk memasak makanan untuk bersahur pada jam 3.00 pagi waktu negeri Kelantan,budak-budak City ngan Spurs turun ke padang dan saling mengejar bola yang 1.
  • game yang panas,Derby,sengit,tengik,pekik,capik macam-macam perkataan yang 'rare' boleh digunakan nak gambarkan perlawanan tersebut.
  • kedua-dua team akan rebut tempat keempat dan mengabil slot automatik nak layak ke Champions League.yela,nak kejar MU dan Chelsuck mana dapat.dieorang guna kuasa bomoh,tahyul.
  • ohhh lupa Arsenal di tangga ketiga walaupun prestasi anak didik Arsengal Wenger terumabang-ambing.itulah akibat berumah di atas laut.
  • Liverfool?gua malas cite.gua rasa dieorang dah boring ngan Liga Super omputeh so dieorang try nak drop dirir dieorang sedikit demi sedikit ke liga divisyen 1.low class.
  • so malam ni la misi City dan Spurs nak ganti tempat Liverfool.

  • tapi tu bukan cerita sebenar.cerita gua nak gitau sekarang tentang bekas front man Oasis si Noel.
  • esok hari mengundi.tapi tiada Amno,MCA,MIC,MCKK atau mcD.
  • sebab esok pengundian di England.so tanpa rasa bersalah mahupun takut disaman oleh kerajaan ataupun diboikot oleh sekutu Apco,dia mengku dia tak akan mengundi mana-mana calon.
  • dia hanya akan mengundi bila Carlos Tevez yang jadi calon.
  • kalu dia pegi pun,dia hanya akan tulis di atas kertas pengundia 'Tevez is God'.
  • taksub sungguh si Noel dengan Tevez.ke ko gay?cer ko jawab nanti ek Noel.
  • gua dapat buat konklusi yang dia ni peminat setia City dan dia berkata macam tu sebab nak bagi Tevez semangat merembat gawang Spurs.
  • tak cukup dengan itu,dia kata bakal anak yang akan dilahirkan oleh teman sekatilnya nanti akan diberi nama Tevez Gallagher.
  • gua rasa ayah Pin mesti jeles dengan Tevez ni sebab pengikut dia tidak setaksub itu.kihkih
  • gua dapat rasa si Noel ni peminat bola sepak tapi dia juga bijak mengurus wang.dia gitau dia hanya akan pegi tengok World Cup jika England layak ke peringkat Separuh Akhir.
  • perlawanan yang lain dia hanya akan lepak kat warung kopi dekat umah je sambil main dam.
  • hmmm Mr.Noel,Tevez tak main England tau.gua takut dia pecahkan tv kat warung je bila tgk Tevez tak de dalam skuad England
sumber: NME music news

Tiada ulasan: