Pages

Jumaat, 14 Mei 2010

permintaan Ain Nabila

gua kena ragging seperti di hostel untuk menjawab soalan yang telah di tag oleh adik gua sorang ni.so gua jawab.setiap soalan yang di tnya mesti di mulakan dengan huruf H sebab nama gua start dengan huruf H,sebab bapak gua yang letak nama bermula dengan huruf H.everything sebab H


What is your name : Hafizuddin

A four letter word : Hiba

A boy's name : Hafiz

A girl's name : Hafizah

An occupation : Hakim

A colour : Hijau

Something ur wear : Hush Puppies

A food : Hailam

Something found in the bathroom : Hook

A place : Holland

A reason to being late : Haiiiyaaa mintak maap,gua over slept

Something u shout : Hoooi!

A movie title : Halimah Jongang

Something u drink : Horlcik

A musical group : Hot Hot Heat

An animal : Harimau dan Hanjeng

A street name : Jalan Hang Tuah

A type of car : Honda Civic


aiyooo tak mencabar minda gua langsung.gua jawab sambil gelak.ok2 tape lah,dah pemintaan.tapi gua nak gelak sampai nangis jap bila gua nak bagitahu Malaysia 0-3 China Piala Thomas tadi.semua player kalah straight game.susah payah gua masak banyak-banyak untuk kenduri kesyukuran.gua ingatkan boleh menang.

Tiada ulasan: