Pages

Isnin, 10 Mei 2010

gundah gulana

gundah gulana.
bagaikan penjara.
sesekali ku buka mata.
ingin kembali walaupun seketika.

bait-bait lagu Hujan yang telintas di minda gobloks gua.
pikir apa?gua pun tak tahu.bila gua online mukabuku,gua tengok kawan-kawan gua,gua pikir life seseorang,gua pikir pergaulan semua gua jadi takut nak pulang ke sekolah gua.walhal gua cuti baru je seminggu.ada 2 bulan lagi dude nak kembali ke sekolah.apa yang gua takut?come on la.gua bukan takut.act,gua malas nak hadapi pelbagai masalah bila balik ke sekolah.

masalah gua banyak seperti,gua akan amek subjek yang tuff.tuff macam mana?macam body Malek Nor la kot.then gua malas nak panjat tangga umah sewa gua nun tinggi di tingkat 5.lebih tinggi dari si pokok kelapa.gua takut diganggu oleh pelbagai individu yang perangai dan tingkah laku dieorang buat gua tak senang dan tak selesa.gua juga boring dengan suasana umah sewa gua yang gelap gelita seperti dalam gua.wiring problem.harap dapat diatasi.then gua malas nak hadapi lagi 4 o5 months lagi di perantauan.kihkih.
gampang!

Tiada ulasan: