Pages

Ahad, 16 Mei 2010

semalam


sedang leka berYM dengan teman lama,gua disapa oleh seorang hamba Allah yang gua kenal dan gua rapat.tapi gua rasa nak rembat muka dia.kalo tak boleh rembat muka dia,tolonglah  bagi sebiji bola untuk gua rembat ke perut atau ke mana-mana posisi anggota badan beliau.

gua bukan perkauman,gua bukan Nazi,gua bukan gaduh sebab punk atau skinhead,gua bukan ada semangat assabiyah tapi gua geram bila dia dengan selamba kata,"sebut pasal bola ni,tadi gua tengok Chelsea menang piala lagi".rupa-rupanya malam tadi final piala FA.lu orang sume mesti tak tahu kan?kihkih sory dude dan peminat Chelsea,game final semalam hambar.mata dan minda rakyat jelata sekarang tertumpu kepada Piala Thomas,game live TV1 Kelantan vs Terengganu,pilihanraya di Sibu dan Sambutan Hari Guru.

tapi ye lah Chelsea menang.1-0 lawan Porthsmouth.lawan Portsmouth menang 1-0 jerk?aiyooo team The Blues,team tu,skuad Harimau Bintang dan Harimau Belang Malaysia Bawah 12 tahun 3 bulan menang 3-0 bulan lepas tau.korang menang 1-0 je.ape cer?pastu janganlah nak challenge team MU,MU penah buat 3 piala dude,lu buat 2 piala je.khikih..

tp dengan semangat kesukanan tahniah jugak kepada Chelsea dan para pengikut taksubnya.dengan itu bola sepak England sudah abis,jumpa lagi next season,tunggu pula kedatangan Piala Agung Piala Dunia.

Tiada ulasan: