Pages

Isnin, 17 Mei 2010

penutup BARCA


BPL dah tamat dengan kejuaraan liga milik Chelsea.Bundes Liga pun sama dengan kejuaraan milik Bayern Munich.semalam giliran Liga BBVA Spain.seprti liga-liga lain,perebutan takhta mesti berlaku.sama cam perbutan liga antara MU dan Chelsea,liga BBVA menyaksikan perebutan antara Barcelona dengan Real Madrid yang juga menyaksikan perbezaan mata antara kedua-dua pasukan adalah 1 mata.so,keputusan perlu ditentukan sehingga perlawanan terakhir liga.

dengan berbekalkan semagat mata yang kental untuk mengadap TV menyaksikan game Spain,gua stay di depan TV menyaksikan Pedro,Messi beraksi.kedu-dua pemain ini menjadi penggerak dan penyumbang kepada gol Barca semalam bertemu dengan pasukan Viladolid.so kemenangan 4-0 kepada Barca menjadikan team itu sah mejuarai Liga BBVA seperti musim lepas.real pulak hanya seri 1-1 dengan Malaga.mungkin Real Madrid perlu membeli-belah lebih ramai pemain bintang,atau bintang madu,atau bintang perang musim depan.

walaupun gua minat MU tapi Barca ni kira team angkat gua,sebab ramai kawan-kawan gua main dalam team Barca macam Xavi,Iniesta,Sergi,Valdes,Puyol.woi,atuk gua kan orang Sepanyol so gua kenallah dieorang sume tu!

Tiada ulasan: