Pages

Isnin, 24 Mei 2010

judi dan Inter


Champion League tahun ni dapat kat Inter Milan.tahniah.ini bermakna Inter dapat 3 anugerah juara sama yang pernah dibuat oleh Barcelona musim lepas dan Manchester United 2 musim lepas.

semalam Inter menewaskan Bayern Munich 2-0 dan kedua-dua gol Inter dijaringkan penyerang antarabangsa Arentina,Diego Milito.tapi gua dapat kesan muka si Milito sama macam muka hero filem Rambo,Silvenster Stallon.entah betol ke tidak gua eja nama dia.bapak dia bangang bagi nama susah-susah.dan semalam juga menyaksikan ramai kaki judi yang bergelimpangan berguling di jalan raya kerana sedih dan gembira.sedih kerana kalah,gembira kerana duit masuk.gua dapat rasai suasana itu.ada penjudi yang tidak bertanggungjawab menjadikan rokok Dunhill 20 sebagai hadiah.cilakak.baik bagi gua.

tapi dalam kegembiraan,Inter mungkin kena berkorban sedikit sebab terpaksa melepaskan The Special One Abdul Mounrinho.sebab tu gua letak gambar dia je kat atas.lagipun muka dia cam Mafia ar,dressing cam haram.tak nak stylo plak walaupun rambut beruban.ok gua tak nak cakap banyak pasal bola sekarang ni sebab gua juga guling di atas jalan raya.

Tiada ulasan: