Pages

Selasa, 18 Mei 2010

warna

post ni gua nak cerita peranan warna.dulu gua ingat zaman belum akil baligh,masa kat sekolah selalu main-main tulis biodata kawan-kawan dalam buku.gua tak buat tapi budak pompwan selalu bagi gua suruh isi diorang punya buku dengan biodata gua lengkap dengan cita-cita gua yang ingin jadi ditektif gara-gara cerita GERAK KHAS.warna kegemaran tak ketinggalan.time tu gua minat kaler merah sebab gua didorong oleh cerita POWER RANGERS.warna merah kira power ar;leader!

warna merah?marah?ok dewasa ini apa yang terlintas bagi warna merah?bagi gua 1 benda je KUMPULAN BAJU MERAH di negara jiran Thailand.konnflik di negara Thai semakin meruncing.Kumpulan Baju Merah  menentang kuat Kerajaan yang di bawah pimpinan Abhisit.sebab apa?hah itu yang gua tak tahu.gua malas nak amik tahu pasal negara orang sebab negara kita sendiri ada macam-macam hal contohnya kekalahan Amno a.k.a BN di Sibu kepada PKR kihkih.pelbagai cara dah dilakukan untuk menyelesaikan masalah dengan kumpulan ini termasuk menggunakan kekerasan.pun tak jadi.so di sini gua nak sampaikan iddea bernas yang gua dapat ketika menyedut Dunhill di kedai makanan sambil ditemani telur masak separuh.



gua rasa kerajaan Thai perlu beli beribu-ribu lembu matador di Amerika Latin atau Amerika Selatan.ass we know,kihkih...si lembu-lembu matador ini memang gian dan benci warna merah.matador-matador yang ingin bergurau senda dengan lembu sebesar kereta ini selalu guna kain merah sebagai alat bantu kepada mereka untuk dirodok sehingga patah hati,patah kaki,patah tengkuk.so bila dah beli lembu-lembu itu,elok saja dilepaskan ke arah Kumpulan Baju Merah itu,siapa tahu Thailand berjaya melahirkan ramai matador yang berwibawa.



ok sebelum terlupa.gua minat MU tapi gua terkejut ramai warga peminat MU berasal dari KEDAH.hang ingat ceq bwat lawak no?btoi.jangan bwat loqlaq.dakk ehh.ceq habaq btoi ni.meh nak habaq mai..haaa amek lu gua speaking Kedah.setiap kali game MU penyokong MU akan melilitkan scarf yang berwarna hijau kuning yang mana menjadi trademark negeri Kedah.kenapa ye?ok sebenarnya sebab mereka anti-Glazer.pemilik baru kelab MU yang membeli MU akan tetapi si tua bangka itu mempunyai banyak hutang yang terpaksa ditanggung oleh kelab MU.ok kelihatan abang tiri gua jugak meng'anti'-Glazer.f**k off!

peranan warna.dari biodata sehingglah trademark,kumpulan menyuarakan pendapat mahupun penyokong Akedemi Fantasia Bulan Madu di Awan Biru dan Hijau kihkih

2 ulasan:

muyukerukatika berkata...

merah?garang sangat tu.heh

apis judin berkata...

haa taw pun